| Foto van de dag. |
| Gepost
door : Parasol
Op: 22/02/2006 13:56 |
|
Graag hier wat voor indrukken de foto van de dag bij je teweeg bracht, misschien volgt daar wel een interessante discussie uit .. aan u de eer ! Bedankt alvast !
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Redje Op: 27/02/2006 23:35 |
|
| Het is niet direct een foto dat mij aanspreekt, maar als ik er dan toch iets over wil zeggen is het volgende ... Alles is in perspectief en spijtig dat de geslepen punten daar niet bijhoren. + punt is dat het dan wel dat het mij nieuwsgierig heeft gemaakt.
|
|
| Gepost door:
Parasol Op: 01/03/2006 14:04 |
|
Aha .. Redje is weer nekeer de eerste om commentaar te geven Da's wel een grapje natuurlijk, want ik ben d'r echt heel blij om !T'is natuurlijk nog maar in het begin van dat hele 'parasol-gebeuren' en ben nog niet echt overal zo aanwezig zoals het zou moeten, vandaar ook mijn late reaktie op je schrijven Redje. Hier en daar nog wat puntjes op de i zetten, eens een bezoekje hier, dan weer daar, nog wat surfen om mooie dingen te kunnen delen die ik daarbij tegenkom .. 't is bijna 1 dagtaak geworden Ne mens doet zijn eigen toch nogal wat aan hé Pfff .. ge kunt u maar amuseren denk ik toch en ondertussen steekt men weeral wat op. Binnenkort is het wat beter weer en kunnen we buiten nieuwe indrukken op gaan doen, dat zal ook weer plezant zijn, én goed voor onze conditie en het wintervet ![]() Maar nu ga ik eerst een boterham eten, want als ik nog maar aan conditie denk krijg ik al honger ![]() Bedankt lieve Redje voor je uitleg én vooral voor je aanwezigheid ! ![]() ![]() |
|
| Gepost door:
Truuske Op: 06/04/2006 17:30 |
|
| Hallo Parasol, Allereerst een compliment voor deze site, weblog, eigen start hoe je het ook moge noemen. Het ziet er werkelijk schitterend uit!Deze foto geeft me rust na een drukke werkdag en zou dan ook voor een moment deze vogel willen zijn. Ook het water heeft een grote aantrekkingskracht op mij. Helemaal een foto naar mijn hart. Liefs van Truuske.
|
|
| Gepost door:
Redje Op: 12/04/2006 20:15 |
|
| Aaah wielrenners tja dat spreekt me enorm aan hé...ik die zelf aan wielrennen heb gedaan. Mooie foto, goede invalshoek alleen spijtig dat zijn benen niet geschoren zijn.....hahahah Waar zijn de vrouwelijke wielrenners ?????? Eentje zit er hier al Knuffel Redje |
|
| Gepost door:
tijgertje Op: 07/05/2006 21:38 |
|
| Heb zoeëven je fotoalbum gezien, en werkelijk genoten...eentje met een dalmatier vind ik werkelijk prachtig, mijn lievelingsbloemen zijn klaprozen, en alle foto's met dieren en de natuur geweldig. De zweefmolen en het ochtend-dish trokken me ook enorm aan. Echt ik kwam ogen tekort. Ook was er een foto bij met een rode achtergrond en een aardbei die sensueel werd opgegeten, zoo mooi gemaakt. heel erg mooi. hahahahaa
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |