| Ik heb je gevonden ! |
| Gepost
door : Veerle
Op: 08/04/2006 16:26 |
|
Hallo Parasol, Je ziet dat ik er zonder link ook geraak he ! Ik wilde je zeggen dat de link naar deze site die je in je profiel op ons forum achterliet, niet klopt. Ik heb dus een beetje moeten foefelen om hier te geraken. Nu ga ik hier ook nog eens wat rondkijken. Eerst verzendknopje zoeken, want dat heb ik nog niet zien staan. Groetjes Veerle |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Veerle Op: 08/04/2006 17:12 |
|
Ik heb de link naar deze site op het forum aangepast http://users.telenet.be/Parasollekes-VIP-Room/Frame/Parasollekes~Website.html |
|
| Gepost door:
Parasol Op: 10/04/2006 11:24 |
|
Amai Veerle .. dat heeft me nu eens veel plezier gedaan sé Het feit alleen al dat je me zocht Echt nijg bedankt !!
|
|
| Gepost door:
Veerle Op: 13/04/2006 11:55 |
|
| Ik zocht je niet echt hoor, maar was op het forum de linken aan het controleren. Zo kwam ik je dus tegen. Omdat de link niet klopte, heb ik wel wat moeten foefelen om er te geraken. Maar de aanhouder wint he. Ik wilde die fameuze site nu echt wel eens zien En ik ben absoluut niet teleurgesteld è Als je elders nog linken hebt gezet, kan je die best eens nazien, want anders gaan ze er niet geraken. Zalige Paasdagen !
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |